joi, 6 mai 2010

Scarba ...

Scarba ... Mila ... Sila ... Asta e tot ce simt pt tine. Si pt mine. Pentru ca nu imi e scarba numai de tine , imi e scarba si de mine. Imi e scarba ca te-am iubit atat de mult . Imi e scarba ca imi e scarba si nu credeam ca voi ajunge vreodata sa simt asta. Nu te intreba de ce simt asta , stii bine raspunsul. La inceput tot ce vroiam era sa te intorci la mine ... apoi tot ce vroiam e sa iti ceri iertare ... apoi am inceput sa te urasc ... Si totusi vroiam sa te intorci la mine sa ti'o platesc cu aceiasi moneda. De ceva vreme , toate sentimentele astea s-au transformat intr-o scarba absoluta. Nu as fi vrut niciodata sa se intample asta. Pentru ca ne leaga mii de amintiri frumoase , ne leaga nopti si zile de neuitat , ne leaga atatea promisiuni , atatea amintiri. Ne legau ... Acum nu mai simt nici cea mai mica legatura cu tine. Azi nu mai simt nimic . Totul s-a transformat intr-o simpla stare de voma ... Pentru tine , pt mine. Pentru tot ce a fost . Imi e scarba de mine ca am crezut in tine , imi e scarba ca am facut pentru tine lucruri care nu trebuia sa le fac , imi e scarba ca te-am iubit mai mult ca pe mine. Imi e scarba de mine cand ma gandesc ca nu vedeam viata fara tine. Imi e scarba de tine ca m-ai mintit , ca ai fost intotdeauna un fraier , ca te intrebai mereu cum de o femeie ca mine sta cu tine. Imi e scarba ca atatea nopti am dormit langa tine ... Imi e scarba cand ma gandesc cum m-ai lasat ... M-am trezit intr-o zi si u nu ma mai iubeai . M-am trezit intr-o zi si u nu mai faceai parte din gandurile mele ... Nu te mai urasc , nu iti mai vreau rau dar sa nici nu ai pretentia sa iti vreau binele. Nu mai vreau sa te intorci la mine , nu mai vreau sa iti ceri iertare , nu mai vreau sa platesti . Nu mai vreau nimic de la tine . Sper ca curand sa treaca si starea asta de voma. Sper doar sa uit ca ai facut parte din viata mea. Sa ma prefac ca am pierdut 2 ani din viata mea asa , fara sa se intample nimic . Nu neg iubirea care ti-o purtam , te iubeam mai mult ca pe mine , erai aerul care il respiram , credeam ca ne vom creste copiii impreuna , credeam ca ne vom certa pentru urmatoarele 100000000 de zile din viata noastra. Credeam tot. Azi nu mai cred nimic . Azi stiu doar ca toate persoanele care intra in viata mea platesc pentru ceea ce ai facut tu . Mi-am recuperat increderea in mine , am inceput sa ma iubesc din nou . Si am inceput sa iubesc din nou. Nu ca inainte , dar cu toata increderea in iubire. Pentru ca indiferent de toate , sunt o femeie si visez ... Visez la o iubire pe viata si o familie perfecta ... 
Iti multumesc ca ai iesit din viata mea desi ai stat cam mult . Trebuia sa pleci de mult , dar ai ramas pana ai distrus tot ... Dar m-ai ajutat sa imi dau seama ca eu pot , ca sunt tare , ca sunt puternica, ca sunt FEMEIE ! Ca am fost femeie si atunci cand m-ai lasat si m-ai aruncat la gunoi . 
Acum vreau doar sa dispari pentru totdeauna , vreau sa uiti de mine . Vreau sa treci pe langa mine si sa zici " ce femeie frumoasa , as vrea sa o cunosc" ... Vreau sa nu mai simt starea asta de voma cand ma gandesc la tine.
Azi ma simt excelent si cu siguranta nu din cauza ta ... Toata fericirea e din cauza mea . Tot ce am obtinut e datorita mie . Tu ai facut partea rea , eu pe cea mai buna. 
Sa iti fie bine . La fel de bine cum imi era mie cand m-ai aruncat la gunoi :-) 

3 comentarii:

  1. gandurile sunt bune , atitudinea lasa inca de dorit . sunt destui care au/vor gandi negativ despre tine , n-o fa si tu . lupta o castigi cu tine însăți în primul rând si mai apoi impotriva celorlalti , asa ca "imi e scarba de mine/simt o stare de voma" nu trebuie sa existe pentru tine daca vrei sa castigi cu adevarat aceasta lupta

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer,multumeste-i desi e un cuvant cam prea mare pentru el.. ca nu merita sa ii multumesti nimic dar oricum,fa.o pentru ca ti.a deschis ochii si ti.a demonstrat adevarata lui fata si adevarata valoare si mai bine intr.un fel ca s.a intamplat dupa 2 ani decat mai tarziu...

    >:D<

    RăspundețiȘtergere