sâmbătă, 1 mai 2010

Prea multe greseli ...

Ma intreb cum pot sa gresesc de atatea ori . Si ma intreb cum de repet din nou aceleasi greseli pe care jur ca nu o sa le mai fac ... Imi jur mie si o jur celor din jurul meu ca nu o sa mai vars nicio lacrima pt nimeni . Imi jur ca e ultima data cand imi dau sufletul . Imi jur ca e ultima data cand uit de mine ... Imi jur ca asta e ultima data cand iubesc ... Mi-am jurat ca nimeni nu imi va readuce pofta aia sa dispar , sa mor , sa nu mai respir , sa nu mai exist ... Prea multe greseli ... Am gresit cand am crezut in EL 2 ani la rand , am gresit cand am crezut ca ma iubea mai mult ca pe viata lui , am gresit ca i-am zis " sufletul meu e in mainile tale" ... Am gresit cand am hotarat de fiecare data sa imi pese , fara sa ma gandesc ca ma voi trezi din nou cu sufletul zdrobit. Am gresit cand am hotarat sa risc totul pentru inca o promisiune ... De ce nu imi invat niciodata lectia ? De ce visez mereu ca un copil nebun ? De ce dupa tot ce am patit inca cred in iubire si in persoane ? De ce ai aparut u ? Si u ? U de ce ai disparut ? De ce de fiecare data cand pleaca o persoana din viata mea imi simt sufletul gol , zdrobit , facut bucatele ? De ce nu imi vad dracu odata de viata mea ? De ce incerc mereu sa scot ce e mai bun din persoane ? De ce vad in toata lumea ceva bun , chiar si acolo unde nu e nimic bun ? De ce imi dau sufletul pt tine ? De ce ? De ce atatea greseli ?De ce nu ma trezesc ? De ce plang ma ? Pentru cine ? De ce eu ? De ce mie ? Nu a fost deajuns suferinta care m-a insotit de cand am 10 ani ? Nu a fost deajuns faptul ca am vrut sa mor ? De ce ? Pentru ca am vazut din nou ca cineva merita ... Si nu pentru ca as fi naiva . Am luptat mereu , lupt . Obtin intotdeauna ceea ce vreau , am tot ce vreau . Starnesc foarte multa invidie , atrag mereu privirile asupra mea . Dar niciodata nu s-a uitat nimeni la sufletul meu ... De ce ? De ce toata lumea fuge cand vede ca eu am un suflet ? De ce am un suflet ? E o greseala enorma ... M-am saturat sa imi pese ... Si totusi , imi pasa enorm de mult ... Eu sunt EU ... Si sunt exact cum mi-am dorit sa fiu cand eram copil ... Dar uneori cred ca sunt prea mult ...
Astept urmatoarea greseala ... Si astept ca u sa fii acolo sa ma certi ...

2 comentarii: